Mocht u niet tevreden zijn met een artikel, dan kunt u binnen 7 dagen ná aankoop een email sturen aan info@casanovamilano.nl met uw reden-/klacht.
Ons team zal proberen z.s.m. contact met u op te nemen en u vriendelijk helpen.
Artikel(en) retour sturen:
Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels en etiketten er nog aan en op het artikel zitten.
Limited Editions oftewel seizoen artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Indien producten door uw toedoen beschadigd of vuil zijn, labels eraf, etc. of u na de gestelde retourtermijn het alsnog retourneert, kunnen wij hier verder niets aan doen en zullen indien nodig zijn dan ook kosten voor in rekening brengen bij u.
Maatpakken en producten die op wens van de klant zijn vermaakt (gemaakt of aangepast) kunnen niet retour gestuurd worden.
Voor aankopen in onze winkels gelden andere regels. U dient met een geldige aankoop bon naar de winkel te gaan waar u, uw aankoop hebt gedaan. Er wordt dan ter plekken met u naar een redelijke oplossing gezocht.
Ook hier gelden de zelfde richtlijnen als aankopen via de webshop. Wel willen wij elke klant tevreden houden en zullen wij altijd met de klant meedenken en tot een oplossing komen.
Limited Editions / Seizoens – artikelen kunnen NIET geruild worden.
Op afgeprijsde artikelen geeft casanovamilano.nl geen geld terug! (Met hoge uitzondering kunnen eventueel na intern overleg de artikelen omgeruild worden.) Uiteraard zullen wij elk klant tevreden helpen en zorgen dat de klant ook blij blijft!
Retouradres
Retourzendingen van casanovamilano.nl kunnen worden verzonden naar het volgende adres:
casanovamilano.nl
Oudkerkhof 5
3512 GH Utrecht
The Netherlands