Stijlvol, karaktervol en persoonlijk: Ontdek de wereld van Casanova Milano in Utrecht.

Over Casanova Milano

Stap binnen bij Casanova Milano en laat u inspireren door de nieuwste modetrends uit Italië, Duitsland en Engeland. In onze sfeervolle winkel vindt u een breed assortiment voor de moderne man: van ready-to-wear kostuums en colberts tot comfortabele chino’s, jeans en strijkvrije overhemden. We maken uw look compleet met onze selectie luxe schoenen, riemen en accessoires.

Zoekt u iets werkelijk unieks? Wij zijn gespecialiseerd in Maatwerk (MTM). Samen met u ontwerpen we een pak of colbert dat volledig op uw lijf is geschreven. U kiest zelf de snit, de details en de kleur uit onze premium collectie Italiaanse stoffen. Zo creëren we een kledingstuk dat niet alleen perfect past, maar ook uw persoonlijkheid weerspiegelt. Voor een bezoek aan onze winkel hoeft u geen afspraak te maken; onze deskundige adviseurs staan altijd voor u klaar.

Aandacht voor detail en duurzaamheid

Bij Casanova Milano geloven we dat kleding pas echt goed zit als de details kloppen. Daarom werken wij uitsluitend met materialen van topkwaliteit. Onze overhemden worden bijvoorbeeld vervaardigd van 100% biologisch en ecologisch katoen, vrij van chemicaliën. Ook voor de langere man bieden wij een uitgebreide collectie met extra mouwlengte (mouwlengte 7).

Onze collectie bestaat uit gerenommeerde merken zoals Hugo Boss, Strellson, Olymp, Profuomo, Roberto Salvatore, Alberto en Digel. Heeft u een specifiek item op het oog of wilt u dat wij bij u langskomen voor een passessie aan huis of op kantoor? Onze vakkundige adviseurs brengen de winkelervaring graag naar u toe. Zodra uw maatwerk klaar is, nodigen we u uit voor een laatste doorpas in de winkel, zodat we zeker weten dat elk detail perfect is.

Toch graag een afspraak maken?

Casanova Milano te Utrecht verkoopt hoge kwaliteit herenmode, herenkleding voor zeer goedkope en betaalbare prijzen voor elk type man zowel zakelijk, casual als feestelijke kleding. Kunt u niet naar onze zaak komen, geen probleem dan kan een van onze kledingadviseurs bij u thuis/kantoor langskomen met passende outfits en alle andere gewenste artikelen! Boek nu een afspraak via de e-mail of bel ons even op. Door de jaren heen is het door heel Nederland een begrip geworden bij de mannen, wanneer men een goede en mooie outfit van hoge kwaliteit wilde, met hoge kortingen dat men naar Casanova Milano geslaagd en tevreden de deur uitliepen met hun outfit. Daarnaast heeft Casanova Milano ook een erkende en vakkundig, betaalbare VERMAAK-SERVICE en STOMERIJ-SERVICE voor al uw ( Heren en Dames ) kleding! Kunt u niet naar de zaak komen dan biedt casanova Milano via de website op de webshop de mogelijkheid aan, om uw outfit met korting online te kopen en verstuurd het wereldwijd, verzekerd en voorzien van track&trace! Diverse merken voor betaalbare prijzen.

Wat klanten over ons zeggen

LBM TRANSPORT profielfoto
LBM TRANSPORT
4 maanden geleden
Beste van Utrecht
En snelste van utrecht
Alan Bazaz profielfoto
Alan Bazaz
4 maanden geleden
Fantastische klantenservice. Uitstekend advies. Een echte aanrader voor de aankoop van een pak.
Loekie van Keulen profielfoto
Loekie van Keulen
4 maanden geleden
Misha Hagelen profielfoto
Misha Hagelen
4 maanden geleden
Een fijne winkel met mooie pakken. Ik ben erg goed geholpen aan een prachtig pak. De broek moest op maat gemaakt worden en dat was binnen een paar werkdagen geregeld. Ik ben erg tevreden!
Bas R profielfoto
Bas R
4 maanden geleden
Wat een topzaak; topservice, vriendelijke eigenaar en veel persoonlijke aandacht. Hij gaf ons alle tijd om even te passen, terwijl hij niet eens wist of we iets gingen kopen. Weggegaan met een mooi maatpak voor een goede prijs. Super!
charetel profielfoto
charetel
5 maanden geleden
Goeie service, fijn contact. Ik ben tevreden!
Diana De Keijser profielfoto
Diana De Keijser
5 maanden geleden
Mijn zoon heeft in december zijn trouwpak gekocht ,we zijn echt zo goed geholpen en zo’n goede service gekregen 👍👍👍👍👍volgende keer komen we heel graag terug
Joeri Jansen profielfoto
Joeri Jansen
6 maanden geleden
Oog en oor voor detail.
Mooie producten goede prijs!
Top service
Joshua Scholte profielfoto
Joshua Scholte
6 maanden geleden
Mooie pakken met goede service en oog voor detail. Duidelijk een zaak met ervaring en kennis!
Iulian Baciu profielfoto
Iulian Baciu
6 maanden geleden
Ik heb veel hulp gekregen, service 10/10, echt professioneel.
Niels Swinkels profielfoto
Niels Swinkels
6 maanden geleden
Meneer rekent onredelijke prijzen en als je 1 kwartier later terugkomt om in te ruilen dan krijg je je geld niet terug.
Dwayne tjin profielfoto
Dwayne tjin
6 maanden geleden
Voor het eerst een pak gekocht.
Dus had geen idee waar ik op moest letten.
Maar alles werd netjes uitgelegd.
Van wat voor pak het beste bij mij paste tot welke aanpassingen het beste zouden staan.
Heleen Haarsma profielfoto
Heleen Haarsma
7 maanden geleden
Mijn zoon zocht een pak. De verkoper hielp hem vlot en dacht goed mee. 1e pak was meteen goed. Overhemd erbij. Helemaal geslaagd. Leuke niet al te grote winkel met een leuk praatje erbij. Niks pusherigs. Aanrader dus!
Thijmen F profielfoto
Thijmen F
7 maanden geleden
Goede ervaring, ze namen alle tijd om me te laten uitvinden wat bij me past en dachten vriendelijk mee.
Merrin Hondius profielfoto
Merrin Hondius
7 maanden geleden
Tineke Klous profielfoto
Tineke Klous
7 maanden geleden
Een dankbare moeder van de bruidegom ,die in in alle rust een topkostuum heeft ,door de behulpzame eigenaar het advies,,niets was teveel ,aan alle wensen voldaan,een blije zoon en moeder vertrekkend met een prachtig mooi passend kostuum.Een absolute aanrader,En dank voor de koffie👍👍
Kevin Guikers profielfoto
Kevin Guikers
7 maanden geleden
Vriendelijk, kundig en heel erg behulpzaam. Moest met enige snelheid een trouwpak en dat is naar tevredenheid afgeleverd! Aanrader, super goede winkel!
Luuk profielfoto
Luuk
8 maanden geleden
Nick profielfoto
Nick
8 maanden geleden
Goed geholpen door de eigenaar, die de zaak van zijn vader overneemt. Klein zaakje maar hij begreep wat ik zocht en had mijn maat ook op voorraad. Ik kom terug!
Sander van den Berg profielfoto
Sander van den Berg
8 maanden geleden
Fijne winkel ervaring
Ik ben naar de winkel geweest voor mijn trouwpakken. Ze hebben echt een hele mooie collectie en de prijs is betaalbaar.
Max Boot profielfoto
Max Boot
8 maanden geleden
Prachtig pak gehaald, goeie service
Dimitris Kreatsoulas profielfoto
Dimitris Kreatsoulas
8 maanden geleden
Dennis Lieferink profielfoto
Dennis Lieferink
8 maanden geleden
Goed geholpen, meneer met veel kennis en vakmanschap. Pak ook snel op maat gemaakt!
Ruben profielfoto
Ruben
9 maanden geleden
Hele goede service! Erg goed geholpen. Was speciaal naar de kleermaker toe gereden zodat hij sneller kon helpen
Bert Berts profielfoto
Bert Berts
10 maanden geleden
Gabriella Emilia profielfoto
Gabriella Emilia
10 maanden geleden
Vandaag een mooi trouwpak gekocht. Goede service, vriendelijke eigenaar!
Johan De Gooijer profielfoto
Johan De Gooijer
10 maanden geleden
Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Soufian profielfoto
Soufian
12 maanden geleden
Deze week een driedelig pak gehaald voor mijn bruiloft snel en vakkundig geholpen. Pak was een paar dagen later precies op maat. Top service!
Václav Bílý profielfoto
Václav Bílý
12 maanden geleden
Ik kwam om een ​​nieuw pak te kopen. Ik kreeg veel eerlijke hulp en heb een mooi exemplaar uitgekozen. De mouwen werden op mijn armlengte aangepast en er werd extra service verleend zonder extra kosten. 5/5 service, grote en mooie collectie om uit te kiezen.
Gianetti (Gianetti) profielfoto
Gianetti (Gianetti)
12 maanden geleden
Bovenkant!
Mathijs Steneker profielfoto
Mathijs Steneker
12 maanden geleden
Kwaliteit en geweldige service altijd: behulpzaam en attentie voor de klant’s wensen
Lukas Borsboom profielfoto
Lukas Borsboom
12 maanden geleden
Zeer tevreden over de professionele en zorgvuldige service bij de stomerij van mijn pak. Gaf ook extra advies over beste onderhoud., top!
Jochem van Doorn profielfoto
Jochem van Doorn
1 jaar geleden
Hier afgelopen week een pak gekocht. Super blij met het resultaat! Werd zeer vlot en vriendelijk geholpen. Er moesten nog wat dingen versteld worden en dit was de volgende dag al geregeld en toen zat mijn pak als gegoten. Bedankt! Zou iedereen aan raden deze winkel te bezoeken als je op zoek bent naar een mooi pak!
Volkert Mantel profielfoto
Volkert Mantel
1 jaar geleden
Leuke winkel. Erg vriendelijk geholpen. Pak en 2 shirts gehaald. Thuis aangekomen had ik wel2 shirts zelfee maat maar andere pasvorm. Dus net te strak. Ff terug gereden . Vlot omgewisseld voor grotere en met een glimlach en excuus. Top service en qua prijs ook zeker goed te doen. Kan het idereen aanraden die naar goed zittend pak zoekt. Ga zo door heren
Quinn Koster profielfoto
Quinn Koster
1 jaar geleden
Ben erg goed geholpen met het uitzoeken van een pak.
Jetse van Ieperen profielfoto
Jetse van Ieperen
1 jaar geleden
Goede en snelle service.
Wouter Smith profielfoto
Wouter Smith
2 jaar geleden
Ik ben geweldig geholpen bij het uitzoeken van mijn trouwpak,
Met een vriendelijke en deskundige service, En zou deze winkel zeker aanbevelen aan iedereen die voor kwaliteit wil gaan ik ga ook nog wel eens terugkomen nog bedankt.
F. H. profielfoto
F. H.
2 jaar geleden
1 woord: Verschrikkelijk. Slechtste ervaring in een winkel die ik ooit heb gehad. Ik wilde even een paar shirts passen om zeker te weten dat de fit goed was. De verkoper had alleen weinig passhirts met de goede maat hangen. Na veel gedoe werd eindelijk een shirt opengemaakt, heb ik gepast en was de maat goed. Ik vroeg om een wit shirt in die maat van een bepald merk. Die was er niet (?). Volgens de verkoper kon een ander merk ook gewoon prima, maar ik zei dat die niet goed zat. Vervolgens deelde de verkoper mee dat hij er klaar mee was en dat ik de shirts ook niet kon kopen. Ondanks dat ik op het punt stond 3 shirts te kopen was ik er behoorlijk klaar mee en heb ik de winkel verlaten. Ik loop hier voortaan met een grote boog omheen.
Peter van den Berg profielfoto
Peter van den Berg
2 jaar geleden
Ik ben hier geweest met mijn zoon. Doel was om hem volledig in een net sportief pak te krijgen incl overhemden. We zijn uitstekend geholpen. Goede service en klantvriendelijk Mijn zoon is vanwege krachttraining fors van boven maar dat haalde niets uit qua keuze van het pak. We zijn geslaagd en kregen nog een fraaie korting op de gehele aankoop. Enorme toegevoegde waarde is dat deze winkel een deal heeft met een kledingmaker op de hardebollestraat die het pak kan verstellen. Daar zijn we na afloop meteen naar toe gegaan en nadat alles gepast en gemeten was konden we zelfs 1.5 uur laten het pak ophalen. Fantastische service van deze man en zo zijn ging mn zoon zeer tevreden naar huis, volledig voorzien van een net pak die gegoten zit. Absolute aanrader!
Patrick de Boer profielfoto
Patrick de Boer
2 jaar geleden
Super service, een eigenaar die verstand van zaken heeft en mooie prijzen. Wat wil je nog meer.
Ik was op zoek naar een specifieke kleur voor mijn nieuwe pak en na meerdere zaken afgelopen te zijn had Casanova Milano de goede kleur. Het pak werd vermaakt tot het precies paste en ik kreeg er fantastisch advies bij over de keuze van kleuren voor het gilet en de stropdas.
Hier een erg tevreden klant, als ik weer een pak nodig heb ga ik zeker eerst bij Casanova Milano langs!
Marnix de Vries profielfoto
Marnix de Vries
4 jaar geleden
Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Michiel Westbeek profielfoto
Michiel Westbeek
4 jaar geleden
Goede service en een heel vriendelijke medewerker. Leuke colberts, pakken en overhemden, vaak net wat hipper dan gemiddeld.
Jan-Kees Mellema profielfoto
Jan-Kees Mellema
5 jaar geleden
Uitstekende en vriendelijke service. Scherpe prijzen.
marc van wessel profielfoto
marc van wessel
5 jaar geleden
Erg goed geholpen
Graham Samson profielfoto
Graham Samson
5 jaar geleden
Goede service. De meneer die daar werkt is super vriendelijk en eerlijk. Mooie prijzen. Het opmeten en tailleren is binnen 3 dagen gedaan. In het algemeen een top business. 100% een aanrader, en het aller belangrijkste de pakken staan je mooi.